Object
- Konstruktor
Object(value)
Przeprowadza konwersję za pomocą operatora toObject(value)
. Zwraca obiekt po konwersji. Jeżeli value
wynosi null
lub undefined
, wynik działania odpowiada wywołaniu Object()
new Object(value)
Zwraca nowy obiekt utworzony na podstawie value
. W razie potrzeby wywołuje operator konwersji toObject(value)
. Jeżeli value
wynosi null
lub undefined
, wynik działania odpowiada wywołaniu new Object()
Object()
new Object()
Tworzy nowy obiekt rodzimy (native object).
- Własność prototype jest ustawiana z obiektu
Object
- Własność class wynosi
"Object"
- Nowy obiekt nie posiada własności value
- Metody
toString()
Zwraca string będący konkatencją (połączeniem) kolejnych składników:
"[object "
- własności
class
obiektu
"]"
Np.: "[object Object]"
toLocaleString()
Zwraca rezultat wywołania toString()
. Wprowadzona, aby dostarczyć interfejsu wszystkim obiektom.
valueOf()
Zwraca wartość this
obiektu.
hasOwnProperty(V)
Zwraca true
, jeżeli obiekt posiada własność o nazwie V
isPrototypeOf(V)
Zwraca true
, jeżeli prototyp obiektu odwołuje się do tego samego co obiekt V
propertyIsEnumerable(V)
Zwraca true
, jeżeli V
jest nazwą własności obiektu i nie posiada atrybutu dontEnum